Sjukhuset


Igår när jag var på gymmet och körde ett pass så vrickade jag foten åt typ alla håll, kändes det som iallafall. Kunde verkligen inte fortsätta, kunde knappt stå ens. Jag gick ut från salen och började gå hemmåt, snacka om typiskt att jag just denna dag valde att inte cykla till gymmet. Så jag gick sakta framåt, till slut ringde jag mamma så hon fick hämta mig, klarade inte av smärtan. 
 
Åkte lite senare till akuten och blev röntgad osv, som tur var så var det ingenting som var brutet, vilken lättnad. Men alltså, har inte känt en sån smärta som denna förr... Fick iallafall bandage och nu ska jag gå runt med den här ett tag... Trevligt! Men hellre det än gips ialf. 
 
Nu vet ni vad jag gjorde igårkväll! Försöker göra allt för att stå och gå, för det är då det inte gör ont. Ska försöka lyckas tvätta håret och städa rummet lite, ikväll blir det bio!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0