JULY INSPIRATION

Äntligen är juli månad här! Märktes verkligen inte imorse dock med allt regn, vilken tur att solen dök upp lite senare då! 

Slutade tidigt idag, efter att vi fick fika av vår lärare så drog de flesta hemmåt. Eftersom att det närmar sig slutet nu så finns det inte så mycket att göra i skolan längre liksom. 

När jag kom hem tog jag ett skönt kallt bad och nu sitter jag här och ska snart dra mig mot gymmet. Kan verkligen inte fatta att 96:orna tar studenten nu på fredag, helt sjukt! Tiden går så fort.. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kallt bad? :O

Svar: Yes :) jag var rätt varm efter bowlingen haha
janellanderson.blogg.se

2015-06-04 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0