Gårdagen | Bio | Glass



Gårdagen var hur bra som helst, gick upp rätt sent och åt frukost, latade mig och kollade på ett par avsnitt av The Fosters, sen hoppade jag in i en varm dusch och började fixa mig. När Angela kom drog vi iväg till McDonalds först, hon köpte en frape och jag en smoothie som inte var så god haha. Sedan gick vi vidare till Willys för att köpa lite gott inför bion, som började 21:30! 

Innan vi gick in på bion så åt vi lite kulglass vid ån, hur gott och mysigt som helst! Första kulglassen för i år! Efter ett tag så gick vi in till bion, för att se Jurassic World! Den var GRYM! *smiley med hjärtögon* vill faktiskt se den igen haha...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging

2015-07-16 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0