FRUIT IN A BIG BOWL

 
Här om dagen var jag såå sugen på något kallt och fruktigt då vädret var på topp. Så jag skärde upp en mango, en banan och ett äpple! Hur gott som helst! Nu sitter jag här en lördag och har precis gjort klart min matteläxa, känns skönt att ha det gjort. Är dock hur nervös som helst över hela den här månaden, är så rädd att jag inte kommer klara det, men jag hoppas verkligen det! Får försöka se det postivt, jag försöker iallafall... 
 
Nog om det, har inget särskilt inplanerat idag, förutom att jag ska förbi GC för att köpa mascara, nagelfilar, läppsyl osv, saker jag behöver helt enkelt. Sedan tänkte jag åka och kolla på rengöringsmedel för skor, (om inte ni möjligtvist vet någon? Skulle vara jätte schysst om ni kunde kommentera isåfall). Vill gärna kunna göra rent mina nya skor efter varje användning (3 inlägg tidigare). 
 
And that's all! Är däremot sååå sugen på att gå på bio och se The Jurassic Park World, som hade världspremiär i onsdags i 3D. Jag dör! Älskar de tidigare filmerna och har alltid älskat dinosaurie filmer. Dock är man lite pank just nu haha, men vi får se... Annars blir det väl senare denna månad! Men jag SKA se den iallafall, och på bio är ett måste! Har någon av er sett den? Vad tyckte ni om den? (Inga spoilers tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0