Hår frisyr

Har inte nämnt det förän nu, men jag ska på ett bröllop i september, det första bröllopet jag någonsin går på faktiskt! Så det ser jag verkligen fram emot. Kommer bli hur kul som helst, eftersom att det är mitt första bröllop jag går på och även för att det ska bli så häftigt att få klä upp sig! Det ska vara jätte mycket folk, och det sker i Stockholm! Vi kommer åka dit tidigt på dagen och komma hem sent på natten. 
 
Dock har jag INGEN aning om vad jag ska ha för frisyr. Har beslutsångest. Jag har redan valt klänning och skor, klänningen är påväg till mig just nu. Har beställt den så tidigt inpå utifall att jag inte skulle gilla den när jag väl provar den osv. Har även en back-up klänning om det nu skulle bli att den första inte lever upp till förväntingarna. De frisyrerna jag iallafall funderar på, är något i dessa stilar nedan. Antingen lite lockigt, uppsatt slarvigt, eller lockat och ner släppt med endast lite hår uppsatt. Det lutar däremot åt uppsatt slarvigt med lite lockar. Men jag är inte helt säker än... Vad tycker ni? Vad skulle passa mig?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med bröllop! Du skulle passa i någon av de uppsatta frisyrerna tror jag.

2015-07-22 @ 00:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0