Brownie

MUMS är ordet. Haha seriöst, hade inga förhoppningar alls eftersom det är första gången jag gör brownies och det brukar inte alltid gå som man vill när man gör något för första gången. Men alltså, så gott!! Det här receptet kommer jag definitivt att använda mig av flera gånger. Så kladdigt och stabilt "täcke" liksom. Väldigt enkelt recept också. 
 
Och imorse när jag gick och kollade för att se hur kakan såg ut, den har verkligen stabiliserat sig mer och man kan nu skära i bitar (fast det är svårt haha), men den går att äta mer! Jag skulle egentligen haft i kakan längre i ugn, men jag tänkte "hellre för kladdigt än för torrt" och man kan ju verkligen säga att det vart kladdigt.. Nästan lite för smetigt enligt mig, så nästa gång ska jag ha den lite längre i ugn! Men utöver det så var receptet perfektion. 
 Ni hittar receptet HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0