A few pics

Roadtrips till Rullsand med vännerna, traditonella middagskvällar med mormor och morfar (våfflor med grädde och sylt, vattnar i munnen när jag skriver det här haha) kommer ihåg att jag jämt ville ha det när mormor och morfar hämtade mig från dagis. Härliga sommarkvällar då man grillar, klassiska besök vid ån med vänner och en ask med bär, typiska besöken hos cafén (köper alltid samma goda kladdkaka haha) vågar aldrig prova nytt utifall man inte gillar't.. 
 
Dessa bilder här nedanför står för allt det där. Vilket är sommar för mig. Jag ÄLSKAR sommaren! Det deprimerande med den här sommaren (som för övrigt är mitt sista sommarlov) är att det känns som höst. Bilderna nedan är ifrån förra sommaren. Som förövrigt var den bästa sommaren på länge <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2015-07-21 @ 16:02:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0