75 års fest

I söndags hade vi en fest för min underbara mormor som fyllt 75 år. Det började klockan fem och vi var där lite tidigare för att hjälpa till med dukningen osv, när alla hade kommit (vi var runt 26-28 stycken) så började vi med att äta smörgåstårta (jag gillar egentligen inte det, men den med rostbiff var AMAZING) och vi sjöng även för mormor. Sedan högg vi in på alla bakelser, det fanns allt ifrån hemmagjorda bullar, saftiga sockerkakor, hemmagjorda kakor osv, allt var så mums! Jag lekte med mina tre kusinbarn en stor del av kvällen. Tuva, Isabelle och Lucas, hur mysigt som helst! Vi tjejer "jagade" Lucas och Tuva tittade hela tiden bakåt efter mig och ville jämt hålla mig i handen, så söt haha :-) 
 
Vi tog även MASSVIS med selfies under kvällen, kanske delar med mig av dom i ett annat inlägg! Iallafall så det var verkligen hur lyckat som helst! Längtar redan till nästa släkt fest haha, vilket blir snart! Då min äldsta kusin Sara fyller 30! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0