30 års fest

Här är lite bilder från min kusin 30 års fest. Alltså jösses vilken förmiddag vi hade.. Först stressade vi med att hitta present, och vi var redan sent ute, sedan hände en krock olycka som involverade fyra bilar, och vi stog där ett bra tag i regnet och väntade på polisen och ambulansen, när de väl kom så kunde vi åka. Då var det andra problem istället, vi hittade inte dit vi skulle, gpsn funkade inte och inte kartor appen på telefonerna heller, den kunde inte hitta adressen vi skulle till. Haha, verkligen en händelserik dag!
 
Vi hade det iallafall jätte trevligt hos min kusin Sara. Vi åt god mat (hann ej fota den), goda nutellakakor som min andra kusin bakat, den godaste tårtan i världen (den bara smälter i munnen) osv. Vi dansade, pratade, skrattade, kollade när hon öppnade presenterna osv! Jag gick även upp på övervåningen ibland och gosade med hennes alla sju marsvin :-) Så söta!
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Tårtan ser riktigt god ut!

Svar: Visst gör den! Den är otroligt god!!
janellanderson.blogg.se

2015-07-26 @ 12:49:12
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Sanna Eriksson

Ser riktigt gott ut! Härliga bilder :D

2015-07-26 @ 13:46:45
URL: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0