13:20

Här får ni några trevliga bilder från de senast dagarna för att fylla ut tomrummet på bloggen!! Har spenderat de varma dagarna ute i sommarstugan, solat och tagit mitt första dopp med A, grillat, ätit smores (smiley med hjärtögon haha), ätit vattenmelon i mängder osv. 
 
Haha ni får ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera er. Har fullt upp just nu med sommarskolan, är hur trött som helst när jag kommer hem men pluggar ändå ihjäl mig till kvällens slut haha.. Idag var det näst sista dagen, vilket innebär att jag gjorde del 1 av slutproven. Imorgon ska jag göra del 2 och på eftermiddagen kommer hon att skicka ett sms och tala om hur det gick för mig. Är SÅÅ himla nervöS!!! 
 
Btw, har börjar kolla på en ny serie vid namn Blacklist, SVINBRA serie! Min mamma tipsade mig om den och först var jag skeptisk men när hon väl slog på första avsnittet och bad mig kolla så blev jag fast direkt hehe. Den är SÅ spännande, annorlunda från alla andra serier och den blir bättre för varje avsnitt! :)))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0