Kycklingsallad

 
Gick upp halv fem idag för att ha ett kort jobb pass, slutade runt 10. Promenerade hem, sedan var det bara att slänga i mig lunch och någon timme senare fixade jag mig snabbt för att åka till farmor och farfar. De bjöd på en jätte god amerikansk äppelkaka som farfmor hade bakat (mmmm det bara vattnar i munnen när jag tänker på hur god den var haha). Den smakade lite sockerkaka men mycket saftig och krispiga kanter samt kanelknäcke på toppen = A-mazing *_*
 
Nu har jag precis kommit hem ifrån dem och ska städa mitt rum lite för det ser inte så trevligt ut haha :) Vid sju tiden kommer mammas kompis och hans två söner hit och vi ska äta lite god mat! Uppdaterar mer senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0