TACOBAR

Igår träffades jag och tjejerna på stan och åt middag tillsammans på Taco Bar! Första gången jag åt där faktiskt. Riktigt gott! Jag tog en taco sallad med ost, lök, tomat, köttfärs, gurka, majs och sallad, med en klick gräddfil på sidan om. Så himla gott och mättande! Senare drog vi vidare till bion och kollade på filmen Odödliga. 
 
Brukar vanligtvist aldrig kolla på svenska filmer, och den här var väl inte direkt mitt val av film heller, men den var faktiskt bra! Lite seg i början, men det var spännande lite då och då. Den får nog 3/5 utav mig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gott med tacobar :)

2015-08-30 @ 16:58:42
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0