LITE BILDER FRÅN MITT 18 ÅRS FIRANDE

Nu kommer äntligen lite utav bilderna som togs under mitt 18 års firande med släkten! Det var verkligen en perfekt dag. Började med att mamma kom in med frukost till mig i sängen, åt en god frukost och fixade lite bakning, städning osv innan alla kom vid fyra tiden. 
 
Först åt vi världens godaste pastasallad med kyckling, det fanns även baguette bröd man kunde ta, lax med potatis och rom sås (dör matdöden varje gång jag äter den, såå magisk). Umgicks med allihopa, främst kusinbarnen då dom älskar mig hehe, hur dom slet i mig! Och lekte i min säng hela tiden. SÅ gulligt, lilla Tuva kunde inte komma upp på min säng, och Bellis (Isabelle) fick kämpa haha, (min säng är väldigt hög). Så lekte en hel med dem, sedan var det dags för fika! 
 
Min morotskaka tyckte de jätte mycket om, och även min citronkaka med fyllning. Första gången jag gjort dessa två. Vill ni ha recept? Kommentera isåfall så kan jag dela med mig utav det! Dagen bestod av skratt, prat, värme, god mat, härligt sällskap. Hela dagen var perfekt! Och mina presenter är jag verkligen så tacksam över, så himla fina grejer. 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-08-10 @ 18:44:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sanna Eriksson

härliga bilder! :D

2015-08-10 @ 19:54:42
URL: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0