Into the wild

Vet inte om jag ska välkommna denna dag eller inte, haha. Att det är idag jag börjar mitt tredje och sista år på gymnasiet får mig att tappa hakan. Kan verkligen inte fatta att det har gått så fort. Kändes som om jag nyss klev in i denna skola liksom, och nu är jag med i den äldsta årkursen. Så sjukt! Och att om bara några månader så kommer jag springa ut i vit klänning och aldrig behöva kliva in i skolan igen. Samtidigt som det känns så skönt, så kommer jag sakna rutinerna, att man vet vad man ska göra. Efter skolan är det ju upp till en själv liksom. 
 
Som sagt, det är en väldigt känslo blandad dag! Och dessa känslor kommer väl jag ha i mig ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0