A few pics

Hej! 
 
Äntligen har jag fått lite internet tillgång. Min mobils internet har jag förbrukat, haha :-) Så har inte kunnat slängt in något inlägg så ni vet om att jag lever! Men nu har jag datorn med mig och internet. Så tänkte visa er lite bilder från den första dagen/natten vi spenderade i Stugis denna sommaren. :-) Såklart har vi varit här fler gånger men inte sovit över pga att det inte varit fint väder.  Hittade även lite smultron som jag stoppade direkt i munnen haha, så gott! Första gången i år.
 
Men jag måste säga att jag verkligen har saknat att äta frukost ute, och nu när vi varit här så har vi gjort det varje dag. SÅ mysigt, och det känns faktiskt som om maten är mycket fräschare och smakar mer när man sitter ute i den härliga värmen, tillskillnad från hur tråkigt det känns när man sitter inne. 

Kommentarer
Postat av: Johan

Ser gott ut.

2015-08-28 @ 18:20:44
URL: http://finest.se/soulful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0