14 ANTINGEN ELLER

Ute med vänner eller hemmakväll?

Kan nog inte välja där. Måste nog säga båda!

 

Uppsatt eller Nedsläppt? 

Uppsatt! Skönare när inget hår är i vägen, däremot kan man få riktigt fina frisyrer med nedsläppt hår, men det kan man ju med uppsatt med.

 

Smink eller utan smink?

Jag tycker att det är så kul att sminka mig när jag inte gjort det på ett tag, för då känner jag mig så fin. Och samtidigt tycker jag att det är så skönt att gå utan.. Vet ärligt talat inte haha!

 

 

Nike-eller Adidasskor?

Oj svår fråga haha, gillar både och. Däremot så har nike större utbud..  Men jag säger nog adidas ändå.

 

Silver eller guld?

Har faktiskt börjat gilla guld mer och mer nu, men silver är en favorit sen länge!

 

Tatueringar eller piercingar?

Svår fråga. Om man har lagom med tatueringar så är det fint (ex Kenza). Isåfall tatueringar. Har man för mycket utav antingen tatueringar eller piercingar väljer jag ingen.

 

Serie eller film? 

Serie helt klart, The Fosters är min favorit just nu.

 

Skräck eller komedi?

Komedi.

 

Höst eller vår?

Vår utan tvekan. För då vet jag att sommaren är nära och det blir varmare för varje dag som går. Plus att det är mycket lättare att ha på sig snygga outfits, fryser alltid så mycket på hösten haha.. 

 

 
 

Framför eller bakom kameran?

Nästan varje dag använder jag min kamera och då är jag både bakom och framför. Så det var en väldigt svår fråga faktiskt. Båda måste jag nog säga!

 

Svart/vitt eller färgglatt?

I min garderob finns det en stor blandning utav båda, så jag säger båda haha.

 

Shopping eller solsemester?

En kombination av både låter ju perfekt ;)

 

Godis eller glass?

Glass! Har aldrig varit så förtjust i godis.

 

Espresso house eller Starbucks?

Vi har inte Starbucks i Uppsala där jag bor så jag väljer Espresso House.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0