A cozy day in the city

 
Hej! Kom precis hem efter en lång lunch med en efterlängtad människa! Min extra mamma i tidigare åren om man säger så. Vi pratade om allt möjligt, ses ju inte så ofta längre tyvärr (då vi båda har egna saker för oss nu när jag blivit äldre), så det tog ett tag att catcha upp om man säger så! Vi tog en varsin varm macka på Å rummet och sedan gick vi på en promenad längs ån. 
 
Nu sitter jag här med datorn i knäet och ska se ett avsnitt av The Walking Dead. Gillar serien mer och mer faktiskt, fäster mig liksom vid karaktärerna och på så sätt vill man fortsätta kolla. 
 
De två bilderna på mig i collaget är ifrån en biltur mot citygross för att handla och den andra är när jag gick en 8km lång promenad med mammas vän! Vi stannade även på en lekplats och hängde lite haha. Blir aldrig för gammal för sånt inte! ^^
 
Sorry föresten för alla collage mobil bilder men det är för att mitt minneskort till kameran är sönder just nu, men tänkte åka imorgon och fixa det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0