4

Här är fyra bilder från de närmaste dagarna som jag KAN visa för er, haha. Bild 1. Hallonkaka made by me, kan skriva receptet i ett annat inlägg om ni skulle vara intresserade utav det.// Bild 2. En liten selfie innan jag drog iväg till praktiken.// Bild 3. En liten selfie med Angela när vi hade våran traditionella galna VD fredag, då det även var Ariana Grande på IDOL! Tänk att det är oftast små tjejer som har stora röster. Otroligt.// Bild 4. Tacooooos, märks det att jag älskar ost? Haha.
 
Annars då? Jo men jag mår fint. Trivs faktiskt jätte bra med min praktik som jag varit hos nu snart i två veckor. Och nu om två dagar börjar mitt höstlov, som jag har förtjänat in my opinion iallafall haha. Har slitit som sjutton på praktiken, fått massa marken på benen och rivsår på händerna som bevis. Lite annat personligt har också hänt, men jag vet vart jag står och jag mår bäst såhär. Jag tänker inte ta skit från någon som inte inser själv vad som händer framför den. 
 
Iallafall, på fredag nästa vecka är det ju halloween! Ska bli hur kul som helst. För första gången på länge ska jag faktiskt ta och "klä ut mig", men tänker inte avslöja hur jag ska se ut ännu! Utan det får ni väl se bilder på då! 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Nadia

Sv: Hej! Vad kul att du gillar den :). Ärligt talat så vet jag inte vilket recept jag använde den gången. Men nu mera använder jag samma recept på kladdkaka varje gång.

Ingredienser:
2 ägg
2,5 dl strösocker
2 dl vetemjöl
4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
100g smält smör/margarin
1 nypa salt

Gör så här:
1. Sätt ugnen på 175 grader.
2. Vispa ägg, strösocker och vaniljsocker poröst.
3. Smält margarinet. Ha ner det i smeten.
4. Blanda ner resterande ingredienser.
5. Ställ in i ugnen i 13min(om du vill ha den lite mer fast) eller kanske i 10min för att få en jättekladdig kladdkaka.

Hoppas att du är nöjd med svaret på din fråga! :)

2014-10-25 @ 19:10:06
URL: http://www.nattstad.se/starship

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0