Torsdag

Hallådär!
 
Kom hem för ungefär en timme sedan, eftersom att vi inte hade några lektioner idag, utan bara nationella prov. Hur skönt som helst verkligen, blev helt överlycklig haha! Så nu ligger jag här i soffan och halvsover, är hur trött som helst. Igår när jag var på spinning gäspade jag säkert 20 gånger och hade verkligen inte någon ork i kroppen, men kämpade mig igenom passet och gick sedan hem iallafall.
 
Tänkte ta en powernap nu (hoppas jag vaknar upp pigg för en gångsskull) och inte är ännu tröttare, för det är verkligen det värsta som finns tycker jag. Man blir så seg och allting snurrar, iallafall för mig. Tänkte även berätta lite samt visa bilder från mitt "valborg lov", eller vad man nu ska kalla det. Då jag var i Svalbard! En otroligt ovanlig resa men verkligen värt det! Men berättar om den resan nästa vecka, för jag har bilderna på min andra dator och den har jag inte här hos mamma tyvärr. Så ha tålamod! ^^
 
Åter till idag, tänker nog faktiskt ägna dagen till träningen när jag ändå är ledig, så tänkte träna magen och rumpan lite alldeles snart och vid 18 tiden tänkte jag gå på ett pass! Vi hörs senare antar jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0