Sleep over with my girls

Åkte hem till bästis vid 12 tiden igår och så drog vi ner på stan för att fixa mina linser, men tydligen så var min tid inställd? Så då gick vi till mig tidigare istället, och började marinera kycklingen, fixa salladen och tzazikin. Lite senare vid fem tiden så kom Kerstin och då grillade vi och åt tills vi blev proppmätta. 
 
Efter ett tag gick vi ut i området hos mig och åkte runt på en vagn, skrattade, sjöng och hade allmänt trevligt. Ett par timmar efter så gick vi in igen och gjorde egen mikshake som blev lite halvt misslyckad, men det funkade ändå, och så la vi upp marabou daim och apelsin krokant choklad rutor i en skål framför en film. Super mysigt hade vi!
 
Nu, dagen efter så har jag och Angela inte gjort så mycket, vi skulle precis gå in mot stan, när en kattunge kommer in till mig, och börjar gå runt i huset, fan så söt och liten den var! Fick mig att ångra att jag aldrig köpte en katt...
 
Och så åt vi detta till filmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0