Saturday barbeque

Runt 18 tiden så fick vi besök och grillade super god mat och gjorde egen tzatsiki och sallad, vilken sommar känsla man fick, helt underbart! Och det var inte bara pappas vän som var på besök, utan vilka hängde med tror ni? ;) Jo, hundarna jag var hundvakt åt förra sommaren, Daisy och Enzo! 
 
Som jag hade saknat dem hihi. Världens sötaste är dem ju alltså.. Iallafall, så hade vi det jätte trevligt! Vilket vi förtjänade efter en sån himla mycket-att-göra helg med allt flyttande och målande. Och nu efter den mysiga kvällen så ska vi kolla på en film, om vi inte lyckas somna innan dess dvs haha.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tove

Gud vad gott allt såg ut... Dog!
bloppis på min blogg bla en barbour jacka? Intresse? Puss

2014-05-21 @ 22:40:44
URL: http://tove.forme.se
Postat av: tove

Gud vad gott allt såg ut... Dog!
bloppis på min blogg bla en barbour jacka? Intresse? Puss

2014-05-21 @ 22:40:45
URL: http://tove.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0