The country side

(Blev inte så jätte bra bilder men jag kände inte för att stå och knäppa hundra bilder för att få några bra haha).
 
För några dagar sedan satt mamma, jag och hennes två tjejkompisar och åt god middag framför solnedgången och snackade. Så himla mysigt! Jag älskar verkligen att vara på landet ibland, det är så skönt att koppla bort sig själv från "den andra världen" liksom. Att kunna gå ut nyvaken, lättklädd och sätta sig att äta frukost i den härliga sommar värmen tex, så jäkla härligt! Det är då jag verkligen får känslan av att det är sommar. Och när man badar osv såklart, men att äta frukost ute, det är något speciellt♥ Fast det är väl bara frukost älskare som känner så kanske, vad vet jag ;PPp

Kommentarer
Postat av: XX

Mysig 🌅

2014-07-27 @ 20:37:59
Postat av: Sara

Fina bilder

2014-07-28 @ 11:10:47
URL: http://sarahelenaemilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0