Me x2

Godmorgon! Vaknade av att jag frös som sjutton i morse, hade ju både fläkten på och fönstret öppet, plus att jag sov i bara påslakan (utan själva täcket), brukar göra det nu på sommaren för det brukar ju vara varmt... Så gick upp, tog på mig min morgonrock och åt frukost tillsammans med pappa. 
 
Nu sitter jag här och har precis damsugat barnens rum för att jag är så snäll som jag är, och ska snart laga någonting att äta. Senare vid 4 tiden kommer barnen hem från deras pappa, så innan dess ska jag försöka passa på att ta en powerwalk eller något. Har inga planer idag, så ska nog bara chilla, fixa lite i rummet, busa med syskonen m.m. Hoppas ni alla har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tove

snygg!

2014-07-24 @ 23:30:45
URL: http://tove.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0