Bada med lá familia

Har precis packat och gjort mig iordning inför att åka till fyrishov med familjen! Barnen och Eva är redan där medan jag och pappa kommer lite efter. Funderar på om jag ska ta med mig kameran, men det känns lite vågat... Och så glömsk som jag är så kanske jag skulle glömma att hålla ett öga på den. Så får ta bilder med min mobil istället!
Känner att jag vill få in lite mera vardagsbilder här på bloggen och inte bara matbilder haha. ^^ Vi har packat ner vattenmelon, choklad wafers och lite annat. Så det ska bli mysigt att sola, bada, umgås och äta massa gott! För äntligen har den här värmen kommit tillbaka, den försvann ju nämligen ett tag.. Så ska passa på och njuta av den, hoppas ni får en härlig dag så hörs vi! Kram

Kommentarer
Postat av: Mozzarella

Är du oskuld? :)

2014-07-17 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0