Long time no see pancakes

 
Alltsååå muuuums. Shit vad länge sedan det var jag åt pannkakor! Dock blev dessa inte så vackra, men fasen vad goda dem blev. Och med socker som topping och lite glass, perfekt säger jag bara hehe. ^^ Kommer ihåg när man var barn och alltid åt pannkakor som middag på just torsdagar, jag längtade JÄMT ill varje torsdag. Älskade att ha mormors grädde och egengjorda sylt på, ibland när dem hämtade mig på dagis så sa dem alltid "vad vill du äta?" och jag svarade ju såklart jämt "våfflor!!!" Hos mormor blev det alltid våfflor. För hon gjorde sååå god sylt och grädde. Alltså gud vilka minnen mat kan återuppliva egentligen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0