Breakfast; the most important meal of the day

Godmorgon! Vaknade runt 9 och såg snö utanför fönstret (ska man vara glad eller ej?) och gick upp för en timmes workout, körde lite blandad styrka (mage och armar) och sedan lite kondition! Det var super skönt att få vakna till av träningen, och så är ju frukosten alltid hundratals gånger godare efter man tränat! Så min mage var hur glad som helst efter den här goda frukosten ^^
 
Efter min frukost så ska jag sminka mig och byta om för jag och pappa ska till Ikea blandannat, för att köpa lite saker till köket. Vi ska även till Team Sportia för att köpa lite kläder till mig eftersom vi ska åka lite skidor nu när snön har kommit. 
 
Vi hörs senare! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0