Nu är det nära


Alltså hjälp vad tiden går fort! Helt plötsligt har det varit tredje advent och är påväg att bli fjärde. Sitter just nu iallafall och lyssnar på lite julmusik efter att ha ätit middag. Försöker få lite julkänsla nu lagom innan jul. Brukar ioförsig aldrig ha julkänsla förän dagen är. Kan ju bero på att varken snön har kommit eller att vi har ställt upp granen än. Däremot har vi iallafall pyntat lite! Och jag har fått en liten mini gran som står i mitt rum. Tänkte visa den lite senare eller imorgon, älskar hur söt den är haha. 

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik och plocka upp lite i mitt rum. Uppdaterar antingen mer ikväll eller imorgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0