Mini julgran

Hallådär!
 
Min dag började med att bästis kom hem till mig och vi gick till skolan för att ha vår enda lektion, som bestod av idrott. Efter det gick jag hem, tog en dusch och åkte till Gränby Centrum med mamma för att handla lite. Sedan åkte vi hem och jag åt sen lunch, slog på en film och myste lite i soffan. Nu sitter jag här och redigerar bilder i väntan på middagen. Kan inte snön komma någon jäkla gång?? Vill ju fota snö!!! 
 
Här ovan ser ni min lilla mini gran jag skrev om i förra inlägget. Urkassa bilder, I know, men har inte hittat grejen man sätter mellan kameran och stativet ännu så har inte kunnat använda mig utav det. Ska forsätta leta som en galning, annars får jag väl hitta en lösning på det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0