Cirkelfys

Hej! Har precis kommit hem från träningspasset och är svettig, hungrig och trött i mina knän haha. Det var otroligt mycket knä styrkeövningar på passet. Men nu har jag iallafall använt musklerna lite och förhoppningsvis somnar jag fort ikväll. Ska nämligen lägga mig tidigt för att imorgon måste jag upp tidigt, och då menar jag verkligen TIDIGT haha! Alarmet står på kvart över fyra på morgonen och då är det dags för mig att äta frukost, göra mig iordning och sticka iväg till jobbet! :-) Börjar egentligen klockan 6, men vill gärna ha tid på mig på morgonen och det tar ca en halvtimme att gå dit också. 
 
Nu ska jag duscha, laga lite mat och sedan är jag bänkad i soffan tills sängen kallar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0