I'm alive

Hej på er!

Ville bara uppdatera lite snabbt, så att ni vet om att jag lever än, haha. Har knappt sovit något inatt, men det var det värt iallafall, vi har haft det hur mysigt som helst! Bion var suveräään haha! Vi såg 22 jump street, den var sååå mycket roligare och bättre än den andra måste jag bara säga! Skrattade mig fan igenom hela filmen haha. Sedan efter filmen träffade vi på några vi kände, så vi stog och snackade ett tag innan vi åkte in till min sommarstuga för att fira mig mer där! ;)
Har precis kommit hem från en tripp med bilen, somnade dock hela resan för jag är övertrött haha, men ska snart åka och bada och sola vid en sjö! Det är ju så sjukt varmt så jag känner att jag bara vill slänga mig i en kall sjö som väntar på mig, typ haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0