Mina två drömresemål

Två utav mina drömresemål är definitivt Maldiverna och Karibien. Två helt otroligt magiska platser, både på dagen och natten. Vet inte hur länge jag har drömt att få vara där borta och upptäcka och fota allting jag ser. Skulle verkligen vilja lära mig så mycket mer om att fota landskap, men det blir ju otroligt svårt när vårt land är så grått och tråkigt. 
 
Att åka till dessa två platser är liksom både rena rama drömmen för de som brinner för att fota och för mig, personligen. Tänk vad fina bilder man skulle få och hur vackert allting är up close. Alltså ÅH, om man bara tjänade egna pengar så skulle jag faktiskt spara till en otroligt magisk, fantastisk resa som dessa två skulle bli.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0