But first let me take selfie

Lite bilder från skolan de närmsta dagarna!
 
Hallå där! 
 
Började min dag med frukost (såklart), skulle väl aldrig missa den hehe... Och sen drog jag mig ner till stan för att möta min pappas vän som varit en stor del av mitt liv, och hämtade liftkort m.m eftersom att vi ska till åre nu på påsklovet! Är hur taggad som helst, det har tydligen även kommit 2 dm ny snö också. Så vi kommer ju åka runt på våra skidor i det soliga vädret med en blå himmel över oss och äta våfflor i våffelstugan, så mysigt!
 
Nu sitter jag här och har kollat på ett avsnitt av en serie jag missat och ska börja packa lite smått, skriva ner vad jag ska ha med mig osv, vi kommer kanske bada där också, vet inte än... Men det har ett sjukt mysigt bad, så kommer antagligen vara rätt sugen på det, annars kanske vi tar en spa dag eller något haha ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0