7 saker jag hatar/älskar

♥ Jag älskar när man låtit glassen smälta lite på tallriken, det blir som en liten god kall sås bredvid då.
♥ Jag älskar att rosta halvmörkt eller mörkt bröd, så gott när det är krispigt och knaprigt.
♥ Jag älskar att min glugg har växt igen och nu ser mina tänder ut som de skulle gjort från början.
♥ Jag älskar när jucie har passionfrukt med i ingredienserna, så sjuktligt gott.
♥ Jag älskar att laga mat och baka (både nyttigt och onyttigt).
Jag älskar känslan efter ett bra träningspass.
♥ Jag älskar att vara hemma ensam, ha hög musik och dansa runt i lägenheten för mig själv.
 
* Jag hatar att försöka somna.
* Jag hatar att äta pannkakor dagen efter, dem smakar jätte konstigt...
* Jag hatar coca cola.
* Jag hatar alla drycker som har alkohol i sig, det smakar något fruktansvärt illa.
* Jag hatar alla skaldjur, räkor är bara äckligt och kräftor kan jag inte ens titta på, haha.
* Jag hatar när en kille kollar på en väldigt mycket, istället för att komma fram.
* Jag hatar att sitta still länge.
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0