20 BEKÄNNELSER

Frukost är det bästa jag vet, men det visste ni väl redan.
Det finns faktiskt frukt jag inte tycker om, kiwi och ananas.
När jag var runt tolv år, åt jag så mycket onyttigt varje dag, vilket jag sedan insåg hade påverkat mig otroligt mycket. Är glad att jag inte är där längre idag!
Jag älskar att ha kanel i pannkaksmet. Nomnom.
Jag kan kolla på alla skräckfilmer, förutom dem som är "based on a true story".
Jag är otroligt svank, vilket kan bli ett problem ibland.
Jag vill nästan aldrig se sorgliga filmer för jag tycker inte om att gråta.
Jag gråter väldigt sällan.
Jag hatar när det är längre folk än en själv som ska sitta framför en på bion.
Jag drömmer nästan aldrig :/
Förut gillade jag inte ost så mycket men nu är jag helt beroende.
Förut var jag beroende av risgrynsgröt, åt det varje morgon i nästan ett helt halvår.
Vatten är det enda jag dricker nu mera, avskyr all läsk och saft är inte heller något jag gillar.
Jag gråter mer över sorgliga djur filmer än sorgliga männsko filmer.
Jag har längre ben än överkropp
Jag älskar att dekorera, pyssla medmera. 
Ända sedan jag var hundvakt förra sommaren så har jag velat haft hund.
Jag kan lyssna på en låt på repeat tills jag tröttnat helt på den, sedan gör jag samma med nästa låt.
Jag har värsta drömmen om min drömkille haha... Att han ska vara en surfare i antingen Hawaii eller Australien, och en sommar åker jag dit på semester och träffar honom och vi faller för varandra. Men som sagt, det är en osannolik dröm hehe...
Jag har fobi för att stoppa linser i mina ögon, för egentligen borde jag använda det pga min dåliga syn, men jag är otroligt feg och rädd för att peta i mina ögon :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0