Lyxig frukost

 
Såhär såg min frukost ut igår. Jag hade mycket tid över på morgonen eftersom att vi börjar 10.30 varje måndag, så då passar jag alltid på att göra en liten extra god frukost hehe. Otroligt gott var det iallafall! Förresten är det bara jag som är hur glad som helst för att det är sjukt varmt ute trots att det är september?
 
Behöver inte ens använda jacka! Fast jag borde nog skaffa mig en snart eftersom att det kan ju plötsligt bara slå till en dag och vara jätte kallt och då är det ju bra att man har utifall att. Nu ska jag räkna lite matte efter en lång dag i skolan haha, jippi. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Caroline Blomberg

åh ser inte alls dumt ut!

2013-09-11 @ 22:55:48
URL: http://carolineblombergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0