Springrunda med bästis

Hallå där!
 
Kom precis hem från en springtur en kväll som denna med bästis, vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Det var sjukt skönt att få springa av sig, det var någon vecka sedan sist jag gjorde det, eftersom jag inte tycker det är så roligt att springa på samma plats i det svettiga gymmet så är jag inte ute och springer lika ofta som i somras. Utan nu mera kör jag styrka hemma istället, vilket är mycket skönare.
 
Mamma köpte grillad kyckling och grönsaker samt bulgur. HUR GOTT??!!! Så blev sjukt glad när det var på tallriken när jag kom innanför dörren. Så nu ska vi hugga in och ha en myskväll helt enkelt! Hoppas ni alla har en härlig kväll så hörs vi senare eller imorgon, för nu är jag VRÅL hungrig haha... 
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Tove Andersson

Säljer en superfin jacka på min blogg! kolla in :)

2013-10-29 @ 12:03:35
URL: http://tove.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0