Mellanmål

Hej på er! 
 
Flög ut ur sängen imorse i tron att det var fredag, så jag trodde jag hade försovit mig.. Men sedan så fattade jag att det var lördag, alltså puuh. Det kändes seriöst som om mitt hjärta var uppe i 190 eller något haha. Iallafall, när jag ändå var uppe så tränade jag lite kondition och styrka och åt sedan en god frukost. Läste sedan lite i en bok som skolan tvingar mig att läsa, (låt den rätte komma in) heter boken. Och så har jag städat köket och kollat lite på tv m.m. Nu ska jag äta lite mellanmål och sedan gå över till mamma för att hämta lite saker.
 
Imorgon sticker jag och pappa samt hans flickvän till ett stäle utanför Gävle och ska åka skidor, sedan så har pappa lovat mig lite shopping hehe. Så då tänkte jag köpa lite saker som jag verkligen behöver just nu och säkert lite annat med. Men vi hörs, hoppas ni får en bra lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0