UNDERBARA VÄDER

 Gårdagens middag ♥
 
Åååh... Jag älskar vädret! Var förbi pappa en stund efter skolan, tränade lite samt solade! Så himla skönt.. Kan inte ens beskriva känslan, äntligen är sommaren här! Häromdagen på kvällen kunde jag till och med sitta ute utan att jag ens frös! Då är det verkligen ett tecken på att sommaren har kommit! Vad säger ni? Nu lägger vi undan jeansen!
 
När jag var hos pappa passade jag på att hämta mina shorts och bar en av dom påvägen till mamma, det var så himla skönt att ha barbent! Äntligen säger jag bara! Haha jag gillar inte jeans som ni kanske märkt.. ^^ De är så obekväma och jag måste JÄMT dra upp dom haha. Iallafall, nu ska jag softa ute lite och sedan blir det middag! Dagens höjdpunkt♥♥ Haha ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va gott!

2013-05-08 @ 19:08:59
URL: http://alotlikeme.blogg.se
Postat av: almasrunway

neeeej vad gott! vilken härlig bild!!

2013-05-12 @ 23:51:32
URL: http://almasrunway.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0