The dinner/prom

Häromdagen var Jag, Angela och Yrsa på middagen/balen! Jag och Angela hade inga klänningar för vi glömde bort vilken dag balen var så vi körde på jeans och klackar! Maten var sjukt god och vi hade super kul, dansade lite och drack fina drinkar samt tog en massa bilder och filmade in videos! 
 
Och en fotograf tog rätt så många bilder på alla klasser och det var hur kul som helst! Alla hade så fina klänningar och frisyrer m.m. Var helt slut efter kvällen, la mig direkt när jag kom hem vilket var runt halv tolv eller något. Jag och vännerna drog ut och fotade lite och det tog ett tag haha.. Myggorna försökte sno vårat blod när vi ville stå där och posa ifred! Inte roligt sällskap alls haha.. 
 
Här är lite bilder från kvällen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0