Answers to your Questions

Jag har fått lite efterlängtade frågor som jag tänkte svara på!
 
Vad använder du din telefon till mest? Vilka appar har du och bakrunder osv..?
- Jag använder min telefon mest till internet och för att fota mat och landskap m.m haha! Jag tycker det är jätte roligt! Och sen använder jag appar som tex: Instagram, Photo editor, Line Camera, kik, och Vine! Gör lite random videos på den appen haha.. Jag heter "janelle andersson" på den :) Jag har den här bilden som bakrund på mobilen: 
 
 
Jag såg dig på gymmet mycket förut men inte längre, tränar du inte längre eller?
- Alltså jag har varit krasslig och förkyld i ca 1 ½ vecka nu och det har varit sjukt jobbigt och jag har inte känt något sug alls på att gymma pga det! Men jag ska börja nu igen för nu är förkylningen över.
 
Skulle du kunna visa bilder på ditt rum eller göra en room toor?
- Jag skulle jätte gärna vilja visa er mitt rum men jag är verkligen inte nöjd eller klar med inredningen! Men jag lovar, i sommar eller nästa år är jag säkert klar och kan visa er som fortfarande vill se :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0