I can see you through the broken glass window

 
Efter skolan åkte jag hem och nördade mig lite med spelet super mario galaxy 2 haha.. Är helt fast på det nu! Och lite senare närmare sex tiden drog jag med pappa till Gränby Centrum för att handla lite nytt till kylskåpet. Tänkte köpa ett par skor men gör det imorgon istället för vi hade inte tid, (åt på ett sjukt gott ställe på Gränby). Där min morbror jobbar så det var kul! Beställde Grekisk slouvaki och det sjuka är att det verkligen smakade som det gör utomlands, bara att värmen saknades men annars var det perfekt! Jag rullade hem sen haha ;-D
 
Har alldeles nyligen kollat på ett avsnitt av PLL och tänkte gå och lägga mig för jag börjar bli förkyld, och det sägs ju att timmarna före tolv räknas så tänkte hoppa i säng nu trots att jag är ledig imorgon. Duktigt va!?? För jag står inte ut med att vara förkyld, det är det värsta jag vet.. Så får jag bra sömn är jag förhoppningsvis på topp imorgon! :-) Godnatt kära läsare ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0