5 KM

 
 
Gick upp klockan nio i morse (vaknade av mig själv men hade ställt klockan utifall). Åt gröt och knäckebröd till frukost, (min favorit för det håller mig verkligen mätt ett långt tag). Och när klockan blev runt tio drog jag iväg till gymmer och sprang 5 km! Har verkligen börjat komma igång med träningen nu för jag har hittat min motivering och känner mig riktigt stolt och jag vet att har jag klarat en vecka, klarar jag en till osv!
 
Tog en lång dusch när jag kom hem och åt sedan en stor potion pyttipanna med stekt ägg (hur kunde jag inte gilla det förut!? det som är så gott!). Och fram tills nu har jag tagit lite nya bilder till bloggen, men det har tagit tid för jag var tvungen att ladda kameran, så medans jag gjorde det så fixade jag i mitt rum lite! Ska förmodligen ut på en promenad senare och kanske hälsa på någon :-) Får se vad jag orkar! Kram på er, hoppas ni också har en bra helg ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla vacker!

2013-03-23 @ 21:04:34
Postat av: Lisa

Gud va fin blogg!:)

2013-03-24 @ 10:16:48
Postat av: Nea ~ Foto

Vad kul att träningen går bra!:)
Samma sak här.. är nöjd med mina träningar nu!:)
Dock har jag inte tränat på över en vecka :(

2013-03-24 @ 15:42:36
URL: http://neafoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0