Lite bilder från min dag

Dagen började med att jag försov mig, som vanligt. Jag hade tydligen rest mig, gått till skrivbordet och stängt av alarmet, bravo Janelle. Eftersom att jag skulle med tåget som bara går en gång i timmen så var det inte så bra att vakna sent, men jag kom iväg runt 12 tiden iallafall, och kom fram vid ett. 
 
Jag tog lite bilder på barnen och sen käkade jag lite lunch. Solen sken hela dagen på oss, så tur att jag hade med mig shorts! Efter jag hade ätit lunch så tog vi fler bilder med olika outfits på barnen och helt plötsligt var klockan runt 6, då grillade vi och åt kött med färsk potatis och tzatsiki (HERREGUD va gott!) jag åt tills jag blev helt proppmätt och inte fick i mig något mer. Sedan var det dags för mig att dra till tågstationen och åka hemmåt, och åter igen missade jag tåget haha, så jag fick sitta där och vänta i ungefär en timme på tåget tills det kom, i värmen. Fan va varmt det var inne på tågstationen, det bara rann svett kändes det som haha...
 
När jag kom hem så bokade jag och pappa vår resa till London, som vi åker till om ca 2 veckor! Woho, ska bli så himla kul! Få shoppa, se staden, fotografera allting, uppleva hur det är i London, staden som alla älskar. Hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0