Come and get it

Har helt totalt glömt att visa den här skjort blusen, köpte den för ca ett år sedan. Har inte använt den direkt för jag har tyckt att den varit så lång och väldigt genomskiljnig men vi får se, kanske använder den i framtiden. Den påminner lite om en sån skjorta som alla tjejer i filmer brukar ha när de sovit över hos en kille. Dock så brukar inte den vara lika genomsklijnig haha. 
 
Kom precis hem från affären, köpte gröt, sugrör och bröd. Har inte haft sugrör på länge, älskar att ha det till smoothies! Det är mycket godare när man har sugrör istället för att bara dricka det.. Bara jag som upplever det så? Och en hemsk sak hände påvägen hem, jag skulle springa snabbt sista biten hem fram till porten och då flyger mobilen ur min ficka (hade såklart glömt att stänga den) så nu är skärmen helt krossad. Varje gång jag ska låsa upp mobilen så skär jag mig :( Tyck synd om mig haha.
 
Så jag måste knalla ner på stan och lämna in den imorgon.. Hur fan ska jag klara mig!?? Jag använder den ju till allt haha.. Sitter ju knappt vid datorn längre för jag har min lilla iphone.♥ Okej nu är jag kanske löjlig men jag älskar mina appar haha :(
 
Hur som helst, nu ska jag göra iordning kvällsmål och slå på någon film :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I filmer har de på sig killens skjorta dagen efter?

2013-06-15 @ 10:39:21
Postat av: Anonym

Det tar bara typ en kvart att byta skärmen och dina appar och så kommer att vara kvar, allt de gör är att byta glad skivan så var inte orolig haha! :)

2013-06-16 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0