Bilder från midsommar

Hade en underbar midsommar med bästis och min humor rika släkt haha. Vi åkte runt 11 och kom fram vid lunch tid, då jag och angela fotade varandra lite vid gräset och sedan var det dags för lunch, blev glad när solen dök fram lite för att värma oss i den kalla kylan. Men den försvann lika fort som den kom, så tyvärr fick vi inte så mycket sol på midsommar alls... Men vi klarade oss! Hade det riktigt roligt ändå, vi skrattade, grillade, badade och jag fotade nästan varenda roliga moment!
 
Glömde dock helt totalt bort att be någon fota mig, för det kan ju vara kul för er som läser min blogg, att se bilder på den personens liv ni läser om liksom... Men tyvärr så finns det inte alls många bilder på mig förutom när angela och jag står och tar knäppa bilder i pyjamas haha. Vilket faktiskt var runt 4-5 tiden som vi bytte om till det, pinsamt nog. Men det var så fruktansvärt kallt eftersom det blåste som in i bomben. Men vi firade midsommar ändå som sagt :)
 
Hoppas ni också hade en underbar midsommar, med antingen bra eller dåligt väder ♥
 
precis när vi kom så gick vi och tog lite fina bilder ute på landet...
... och sen var det dags för mat!
muuuuums...
och sedan jordgubbar och glass :)
och ett tag därefter tog vi lite fler bilder.... fast lite mer töntiga och roliga bilder
... men det fick bli en fin bild också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0