A year without rain

Jag tror nästan inte att det finns någon bättre inspirations sida som weheartit. Går alltid in på weheartit appen på mobilen varje dag och letar efter inspiration när jag har tråkigt eller känner för att se lite fina bilder. Det är en sida jag aldrig tröttnar på! Älskar att spara bilderna och göra collage av dom. Det blir så fint och somrigt!
 
Nu ligger jag här i sängen och har precis kollat på switched at birth och tänkte sova nu för jag är helt slut. Har bäddat helt nytt i sängen så det känns fräsht att få sova i en nybäddad säng. Imorgon blir det ta-hand-om-mig-själv dag hade jag tänkt. Det var så otroligt länge sedan jag hade en sådan dag, så det ska bli hur härligt som helst. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Älskar weheartit, man hittar alltid så bra inspiration där!

2013-06-14 @ 09:52:22
URL: http://kitsune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0