You light up my world like nobody else

Hej nu är jag hemma igen! Ovan ser ni lite bilder från idag.
 
Var i stugan med mamma och senare kom mormor och morfar, blev hur glad som helst när dom kom! Morfar är verkligen världens roligaste människa som finns och mormor är världens sötaste. Vi satt ner och pratade, fikade lite och åt sallad som bestod av gurka, tomater, vitkål, äpple, melon, rädisor och bulgur samt grillad kyckling. Så himla gott!! Åt tills jag inte fick i mig något mer hehe. Mat är något jag aldrig kommer kunna sluta älska! 
 
Nu är jag hur trött som helst, och imorgon ska jag träffa bästis, får se vad vi hittar på! Känner för att åka till fjällnora igen eftersom det tydligen ska bli jätte bra väder men vet inte hur vi skulle kunna komma dit haha. Det kanske ordnar sig eller så drar vi väl ner på stan och lunchar! 
 
Hoppas ni har haft en bra dag, godnatt allihopa ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0