Saturday

Jag är ledsen att jag bara hinner göra ett inlägg per dag, det gör bloggen tråkig men jag hinner inte... Vi kliver upp vid 9, äter frukost, fräschar upp oss lite och sedan drar vi ut till stan och i en sådan stor stad som London så blir man kvar en hel dag hehe. Och när vi väl kommer tillbaka till hotellet så är jag alltid så himla trött och vill bara ligga i sängen och kolla på tv.
 
Idag ska vi ta det lugnt och det blir ingen shopping idag, utan vi ska mest ut och besöka foto utställningar och gå runt i stan! Man får ju passa på att njuta av den fina utsikten och det fina vädret när man har chansen. Åh, vill verkligen inte hem! Det är så himla mysigt här, shoppingen är alla tjejers dröm, maten är gudomlig, frukosten är helt magisk, bacon, bönor, ägg röra och toast. Mmm, blir hungrig jag bara tänker på det. Och staden är så himla fin, speciellt på natten! Alla hus bara lyser och ååh... Jag är kär i London haha!
Det var mycket godare än vad det ser ut, det här var en ersättning istället för mitt favoritställe som var stängt den dagen. Och blodpuddingen kan vi alla låtsas om som att den inte är där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0