Lite Notting Hill bilder

Det var så himla fint i Notting Hill! Alla hus var antingen blåa med blommor på balkongen eller kritvita med alldeles gröna träd utanför, eller så var de regnbågsfärgade. Alltså åh vilken dröm stad! Jag älskar London! Shoppingen är hundratals gånger bättre, affärerna är 10x så större och det är 100x så mycket mer kläder att välja bland! Dessutom så är staden stor, vilket jag har insett att jag älskar! Och här är alla trevliga också, så fort man råkar putta till varandra eller komma åt någon så säger dom jämt "oh i'm sorry!" vad säger vi i sverige? Antingen ingenting eller typ "men gud". Och för att inte tala om hur det ser ut på natten, tower bridge är helt magisk och the shard med. (Ska visa bilder senare) Alltså nej, jag tror jag är kvar här haha, vill inte tillbaka! London är verkligen en charmig stad. Och sista bilden, var SÅKLART bara tvungen att prova på Frozen yoghurt! Och om det var gott? Skojar inte, har aldrig ätit godare, en stor bonus att det är nyttigt också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0