GUIDED BY A BEATING HEART

Tyckte det skulle vara sjukt skönt med sovmorgon nu efter mitt sommarjobb, men dagen började med att en fluga surrade och satte sig på mitt ansikte och jag blev livrädd för varje gång och kunde inte somna om så jag vaknade runt sex och låg kvar i sängen till åtta då pappa vaknade. Vi gav oss ut på en cykeltur på morgonkvisten (hade hoppats på fint väder men såklart så blev det inte så). Men det var mysigt ändå. Inte så många människor ute och det föredrar jag haha. Har slutat att gå till gymmet helt nu på sommaren, kommer bara vara där på vintern och hösten möjligtvist. Tycker det är så onödigt att springa på löpband inomhus när det ändå är väder för det nu liksom. För jag styrketränar ändå alltid hemma oavsett årstid. 
 
Förresten, det var några som ville ha tips på hur man gör en egen müsli och jag bestämde mig för att det kunde vara kul att visa hur jag gör. Dock gör jag ju olika varje gång men jag tänkte att jag kunde visa vad jag hade i min egna müsli idag! Så håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0